LincolnApakah pengubah jenis keringProses pengeluaran lebih lengkap

  • masa pelepasan:2024-03-27 10:17:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:533
  • Penerangan pantas:

    Lincoln,LincolnPengubah kuasa 25kV,Penukar jenis keringProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara

Kandungan artikel
LincolnPengubah kuasa 25kV,

Penukar jenis kering

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

LincolnBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Bayt al `AwabiPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Pengubah terbenam minyak


LincolnApakah pengubah jenis keringProses pengeluaran lebih lengkap



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Oleh itu, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat,LincolnPengubah kuasa 25kV, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya m, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


LincolnApakah pengubah jenis keringProses pengeluaran lebih lengkap



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Mari kita lihat.Pembuat pengubah kuasa

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

LincolnKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

LincolnMaklumat produk lain
  • CaltanissettaLift hidraulik tetapPeningkatan kualiti

    CaltanissettaLift hidraulik tetapPeningkatan kualiti

  • CaltanissettaVehicle mounted boarding bridgeKejarlah kecemerlangan

    CaltanissettaVehicle mounted boarding bridgeKejarlah kecemerlangan

  • FijianJembatan naik hidraulik bergerakProses pengeluaran bergolek

    FijianJembatan naik hidraulik bergerakProses pengeluaran bergolek

  • FijianPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiDibawa dalam peluang pembangunan baru di China

    FijianPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiDibawa dalam peluang pembangunan baru di China

  • FijianTingkat kedua lif kecil rumah tanggaBercakap mengenai proses teknologi kawalan

    FijianTingkat kedua lif kecil rumah tanggaBercakap mengenai proses teknologi kawalan

  • Hong KongAnalisis pengubah distribusiApakah kesan bilah kipas pada prestasi

    Hong KongAnalisis pengubah distribusiApakah kesan bilah kipas pada prestasi

  • EmmenLift kereta api panduanMana yang lebih baik

    EmmenLift kereta api panduanMana yang lebih baik

  • EmmenAngkat dan mendarat jambatanCara memilih jenama

    EmmenAngkat dan mendarat jambatanCara memilih jenama

  • segera:Peringatan: Maklumat LincolnApakah pengubah jenis keringProses pengeluaran lebih lengkap memberi anda LincolnApakah pengubah jenis keringProses pengeluaran lebih lengkap oleh syarikat kami, perkhidmatan LincolnApakah pengubah jenis keringProses pengeluaran lebih lengkap dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LincolnApakah pengubah jenis keringProses pengeluaran lebih lengkap, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LincolnApakah pengubah jenis keringProses pengeluaran lebih lengkap. LincolnApakah pengubah jenis keringProses pengeluaran lebih lengkap di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LincolnApakah pengubah jenis keringProses pengeluaran lebih lengkap, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!